|
|
Fıkra : oley!
|
Ekleyen : coskun |
|
bir gün deliler hastanesinde yangın çıkmış .herkes kaçmış ama bir deli iki üç kat yukarıda kalmış inmiyor. e yapsalar aşağı indiremiyorlar. itfaiye nafile! en sonunda iki üç deli kırmızı bi branda getirip germişler. doktorlar sormuş; "neyapıyorsunuz siz?"biri cevap vermiş:"yukarıdaki kendini boğa sanıyor, kırmızıyı görünce aşağı atlıyacak.""vaaay bunlar akıllanıyor galiba "derken yukardaki atlamış. bizim deliler bağırmış:"OLLEEEEY!!"
|
|
|
| Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : |
Yazdır
Facebook'ta paylaş
|
Gereksiz Bilgi :
Dollenmeden doguma kadar bir bebegin agirligi bes milyon kat artiyor
Sadece bir tane kovboy filmi kadin yonetmen tarafindan cekilmistir
Amerikan havayollari, ucuslarda yolculara sundugu kahvaltilarda her tepsiden bir zeytini kaldirarak 1987 yilinda 40 bin dolar kar etmistir.
|
|
Risk Faktörü |
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
|
|