İstatistikler
Toplam,
İçerik Sayısı:5156
Kategori Sayısı :27
Okunma sayısı :201.038.974
Bu siteyi nasıl yaptık? Kullanım Şartları Servisler  Açılış Sayfam YapAçılış Sayfam Yap  Sık kullanılanlara ekleSık Kullanılanlara Ekle Tebrik MesajlarıTebrik Mesajları   Künye  Çekinceler  İletişimİletişim
Arama Kutusu

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Kategoriler
reklam yok
Fıkra : Beyaz Ayı Ekleyen : Ziyaretçi

8 - 9 yaşlarında bir çocuk var, bu çocuğun en sevdiği şey yatak odasındaki dolaba girip oyuncak beyaz ayısı ile oynamak.

Yalnız bu duruma annesi cok kızıyormuş çünkü kocası yokken sevgilisini eve getiriyormuş.

Yine bir gün annesi sevgilisi ile dışarıda iş üzerindeyken çocuk dolapta beyaz ayısı ile oynuyormuş... Bu sırada kadının kocası gelmiş kapı çalınmış, kadın panik ile adamı dolaba sokmuş..

Bu sefer kocasıyla dışarda sevişmeye başlamışlar.

Bu sırada içerde çocuk ve adam karşı karşıya oturuyorlar.. bir süre sonra

* Amca,

* Efendim? * Benim bi beyaz ayım var..

* Eee.?

* Sen onu alıcaksın

* çocuğum ben koca adamım ne yapıyım ayıyı?

* yok yok alıcaksın.. * Almıcam ulan

* Alıcaksın, yoksa çıkar babama söylerim

* Peki peki sus... ne kadar ?

* $50

* Hadi lan .. ben $50 vermem ona

* Peki bende çıkar babama söylerim...

* peki peki ... al şunu ..

aradan bi süre geçmiş..

* Amca

* ne var?

* ayımı geri ver..

* hadi lan ben ona $50 saydım..

* vericeksin, yoksa çıkar babama söylerim..

* peki lan velet al sus şunu..

biraz sonra

* Amca..

* ne var

* benim beyaz ayı varya...

* eee ..?

* sen onu geri alıcaksın $100

* Hmmppf !

Bu böyle sabaha kadar devam etmiş.. çocuk adamın cebindeki tüm parayı almış. Ertesi gün gitmiş... Paralarla kendisine bir bisiklet almış.. Eve dönmüş annesi bisikleti görmüş *bunu nerden buldun? demiş O da

*yerde para buldum onunla aldim demiş..

Annesi

*Olmaz çocuğum sen günah işlemişsin, git bisikleti geri ver, parayı geri al .. sonra o parayı kiliseye bağışla.. gitmişkende parayı nasıl bulduğunu anlat ve günah çıkar demiş...

Çocuk istemeye istemeye gitmiş, bisikleti geri vermiş, parayı almış.. sonra parayı kiliseye bağışlamış ve günah çıkarma odasına girmiş...

Rahip kabinin diğer tarafından seslenmiş *Buyur çocuğum

* Rahip amca benim bi beyaz ayım var

Rahipten gelen cevap:

*S..tirrrrr gitt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..!!
Gülmedim
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Süper!
Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : Bu Fıkranın yazıcınızdan çıktısını alabilirsiniz. Tıklamanız yeterli.Yazdır       Facebook'ta paylaş
Siz de fıkra eklemek için tıklayın
Gereksiz Bilgi : Kürdan,Amerikalıların boğulmasına en fazla neden olan nesnedir.
Aynı Kategoriden Fıkralar
Kamaşullah4.86
Aldatan Eş5.35
Evliymişiz gibi5.77
Rüya4.5
Ne yapar3.89
Vahşi Puma5.29
Bowling5.34
Kırkına da6.19
Eksik dilek5.07
Anlamsız Evlilik4.95
Puro4.16
Bebek Fotoğrafçısı4.91
Kötü konuşma4.07
Dul Bereketi5.28
Hem inatçı hem salak5.57
Yarına ödeme4.46
Şüpheli4.16
Hamile kadın ve çocuk4.76
Baba nerede?4.68
Haksız Mı?4.45
Temel ve Karısı4.9
Müjde!!!5.24
Yeniden Diriliş Var Mı?3.88
Kıskanç Temel4.33
Enayi3.9
Yağmurluk4.68
ortak yön4.54
4 kere4.49
Domuz gribi5.3
Muayene4.89
Yagmurlu Havalarda4.83
Risk Faktörü
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
Copyright © 2004 - 20015 Murathan BOSTANCI
Bu site SPL Lisansı ile yayınlanmaktadır.