|
|
Fıkra : kene vakası :)
|
Ekleyen : muharrem satılmış |
|
birgün birçok ailesi ile karpuz yiyiyormuş.ayağına karpuz çiğidi yapışmış.akşam banyo yaparken annesi bunu kene sanmış.çocuğun babası çocuğu alıp doğru hasteneye gitmiş.doktor, hasta kim?haasta değil kene yapıştı.kime?oğluma.doktor hemen maskesini gözlüğünü eldivenini takmış.doktor daha elini sürmeden kene sandıkları karpuz çiğidi yere düşmüş. oradaki herkes gülmekten ölmüş......(-_-)
|
|
|
| Bu fıkrayı arkadaşınıza gönderin : |
Yazdır
Facebook'ta paylaş
|
Gereksiz Bilgi : Dünyada en çok gümüş, Kodak firması tarafından satın alınmakta ve kullanılmaktadır.
|
|
Risk Faktörü |
: Herkes okuyabilir
: Argo,küfür v.s. içerir
: Küfür,erotik ifadeler v.s.
|
|